diumenge, 18 d’octubre del 2009

Llibres per al viatge

Vull comentar alguns llibres que m'han acompanyat aquest estiu de viatge:
Primer un llibre que m'ha apassionat moltíssim :"la mà de deu" de Ximo Cerdà, llibre ambientat en la Xàtiva actual, conta una historia d'assassinats amb amb el fons de l'ermita del puig. Molt bé documentat, ensenya moltes coses de l'historia de la ciutat i alguns paratges dels quals no coneixia tants detalls . A més a més alguns dels personatges estan basats sobre persones reals de la ciutat. No vaig poder deixar-lo ni un moment fins que vaig arribar al final.
Segon llibre "Leon de ojos verdes" de Manuel Vicent. M'agrada molt com conta la historia d'un estiu en Benicàssim en els anys de joventut de Manuel Vicent. Aquella època dels principis del franquisme queda molt bé retractada en aquesta novel·la. Molt bé ambientada.
I per últim "El Professor" de Frank McCourt. M'encanta aquesta novel·la que conta la vida docent, les classes i pensaments del professor McCourt. Ens dona orgull de ser professors.
Llegir és també una manera de viatjar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada